انصراف از پیوندهای مرور
صفحه اصلی
درباره ما
آیین‌نامه‌ها
کتاب
مقاله
پایان‌نامه
ارتباط با ما
اخبار
انصراف از پیوندهای مرور
اخبار
21 واحد دانشگاهی دیگر به پروژه کارآفرینی پیوست
تربیت مدرس کارآفرینی به تهران رسید
را‌ه‌های فراری دادن مشتری
31 واحد دانشگاهی دیگر به پروژه کارآفرینی پیوست
مرکزآموزش
كارآفريني به مزيت رقابت پايدار تبديل شده است
آغاز آموزش کارآفرینی در مهدهای کودک
چهار دوره تخصصي كارآفريني امسال در سطح استان‌هاي تهران و البرز برگزار مي‌شود
خدمات مشاوره در کسب و کار
جهانی شدن کارآفرینی
رتبه ‌‌٢٤ از ‌‌٤٣ ايران در شاخص كارآفريني
اشتغال فارغ‌التحصيلان يكي از چالش‌هاي فراروي كشور است
تسهیل اشتغال نخبگان در دانشگاه ها
اشتغالزایی امسال از مرز 1.1 میلیون نفر می‌گذرد
اشتغال مستقيم 2 هزار و 200 نفر در تاسيسات دريايي
ما مي‌توانيم
حدود 70 درصد فارغ التحصيلان دانشگاهي ايده اي براي کسب و کار ندارند
صندوق مهر امام رضا
اشتغال اولویت اول وزارت تعاون شد
بخش روان پزشكي قانوني نيازمند نيروي متخصص بيشتري است
26 هزار شغل در همدان ایجاد شد
پنجره واحد کسب و کار در خوزستان راه اندازی می شود
شركت افراد مشغول به تحصيل در فراخوان جذب ممنوع است
استراتژي اصلي بانک ملي کمک به توليد و اشتغال است
كارآفريني طلايي‌ترين راه براي نيل به اهداف
نرخ بیکاری تابستان فعلا معلوم نیست
تشكيل سازمان جامع نظام كارآفريني در آينده نزديك
جزئیات کامل پیشنهاد نحوه تشکیل سازمان ملی کارآفرینان
جشنواره فناوري نانو و كارآفريني بانوان برگزار مي‌شود
يكي از ملاك‌هاي ارزشيابي مديران استاني ميزان ايجاد اشتغال ‌‌است
ثبت پایان نامه در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات شرط فارغ التحصیلی شد
ايجاد 80 هزار شغل در شش ماه؛ اختصاص 200 ميليارد تومان به اشتغال روستايي
اشتغال مستقيم 2 هزار و 200 نفر در تاسيسات دريايي
اولتيماتوم 2 ماهه به بانكهاي خصوصي براي تامين اعتبار اشتغال‌زايي
راه اندازي واحدهاي مشاوره و كارآفريني با همكاري سازمان همياري اشتغال جهاد دانشگاهي
اصلي‌ترين مشكل دانشگاه‌هاي اردبيل كمبود اعضاي هيئت علمي است
420 هزار فرصت شغلي در كشور ايجاد شد
آموزش فرزندان شهداي جوياي کار فاقد مدرک دانشگاهي از اولويت‌هاي پيش رو است
وزارت کار مسئول آموزش است نه اشتغال
زيرساخت‌هاي كارآفريني در مراکز آموزشي فراهم شود
آمار دقيقي از ميزان اشتغالزايي 6 ماهه امسال نداريم
اجراي صحيح طرح پزشك خانواده ونظام ارجاع تنها راه حل مشكل اشتغال پزشكان عمومي است
مديراني که تا پايان سال دراشتغال‌زايي ناموفق باشند،برکنار خواهندشد
بزرگترين چالش بخش اشتغال استان در دوسال آينده توليد اشتغال براي فارغ‌التحصيلان بيکار است
براي به حداقل رسيدن مشکل اشتغال همه بايد همكاري كنند
معاون جديد اشتغال و خودكفايي كميته امداد منصوب شد
نمايشگاه بازارچه زنان، خودباوري و کارآفريني تا 28 مهر ماه در تهران داير است
92 درصد پزشكان مطب‌دار تمايلي به همكاري با طرح پزشك خانواده ندارند
افزايش20 درصدي ايجاد فرصت شغلي در استان تهران
450 هزار متقاضي اشتغال در سايت وزارت تعاون ثبت نام كرده‌اند
فرصت های استخدام
فرصت‌های پیمانکاری
کارجویان
 
   
را‌ه‌های فراری دادن مشتری 
 
 
وقتي با يک مشتري احتمالي چه به‌صورت تلفني و چه حضوري روبه‌رو مي‌شويد وقت بسياري کمي داريد تا با او ارتباط برقرار کنيد. اگر مي‌خواهيد در همان ثانيه‌هاي اول توجه آن‌ها را از دست بدهيد از موارد زير استفاده کنيد:

مکالمه تلفني را با «سلام، حال شما؟» شروع کنيد.

در آغاز مکالمه خودتان و شرکتتان را معرفي کنيد.

درباره چيزهايي که در شرکت آن‌ها ديده‌ايد (عکس‌ها، جوايز و...) کمي حرف بزنيد.

درباره خدمات و محصولاتتان توضيح بدهيد.

بگوييد محصولات شما چگونه به آن‌ها سود خواهند رساند.

بگوييد با چه شرکت‌هاي ديگري کار کرده‌ايد.

به آن‌ها جوايز و لوح‌هاي تشويقتان را نشان دهيد.

به آن‌ها برشورهايي درباره محصولات و خدمات کليدي‌تان عرضه کنيد.

بسياري از فروشنده‌ها نمي‌توانند مکالمه موثري با مشتري احتمالي جديد آغاز کنند و از يکي از موارد بالا استفاده مي‌کنند. به‌محض اينکه مشتري احساس کند درباره چيزي حرف مي‌زنيد که نيازي به آن ندارد سعي مي‌کند از بحث کناره‌گيري مي‌کند. آن‌ها مي‌خواهند بدانند چگونه شما باعث بهره‌وري بيشتر کسب‌وکارشان مي‌شويد. فروشندگي موثر اين است که از مشتري سوال‌هاي به‌جايي بپرسيد و نشان بدهيد که چگونه مي‌توانيد براي مشکلاتشان راه‌حل ارائه دهيد. مثلا خوب است وقتي با يک مشتري احتمالي آينده برخورد کرديد چنين بگوييد: «خانم يا آقاي...، بسياري از مشتري‌هاي ما در حال حاضر با (در اينجا مشکل را ذکر کنيد) روبه‌رويند. وضعيت شرکت شما درباره اين موضوع چگونه است؟ آيا شما هم با چنين مشکلي مواجه شده‌ايد؟». اين نشان مي‌دهد که شما اطلاعات خوبي درباره کسب‌وکار يا صنعت آن‌ها داريد و منجر به اين مي‌شود که آن‌ها درباره دغدغه‌هاي اصلي خودشان با شما حرف بزنند. نکته ديگر هم اين است که اگر مثلا در نمايشگاهي حضور يافته‌ايد با هر فردي شروع به صحبت کردن درباره کارتان نکنيد بلکه وقت اصلي را روي آن‌هايي بگذاريد که تشخيص مي‌دهيد گره کارشان به دست شما باز مي‌شود. با اين کار در انتها اگر هيچ‌ چيز نداشته باشيد فهرستي از افراد متخصص و مرتبط با زمينه کاري خود تهيه کرده‌ايد. باز هم مي‌گويم، شما لحظات اندکي را براي ارتباط برقرار کردن با مشتري‌هاي احتمالي داريد، پس قضيه را خلاصه کنيد، آن را متمرکز بر مسائل و مشکلات آن‌ها کنيد و خواهيد ديد که توجهشان جلب خواهد شد.

مترجم:  
منبع :
 

تاريخ ايجاد: 01/02/1389 06:59 ب.ظ
تاريخ آخرين اصلاح : 14/06/1389 01:53 ب.ظ